lørdag 29. mars 2014

En ny start


Jeg hadde i utgangspunktet lagd meg en blogg for å dele min musikk og mine skriblerier med omverdenen. Etterhvert har jeg sett at det har blitt en del poster har innhold som har tema som kanskje ikke hører sammen med det jeg ellers gjør på fritiden, derfor har jeg tenkt å dele dette opp så min første blogg får dreie seg om mine fritidsaktiviteter og så oppretter jeg denne for litt mer seriøs aktivitet.

Det aner meg at et delt fokus, som det er på min andre blogg, kanskje ødelegger flyten og den røde tråden i det hele.

Anyway, denne bloggen kommer til å dreie seg om mine erfaringer og tanker rundt næringsliv og ledelse, og være et utløp for mine tanker om lokalsamfunnet. Jeg håper på å kunne få til debatt rundt viktige emner og riste litt i såkalte etablerte sannheter.

Håper jeg kan skape litt positivt engasjement gjennom denne bloggen.

Daniel


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar